מסעדות בטבריה שחייבים להכיר

טבריה, לצד נוף הכנרת, מציעה מגוון רחב של מקומות לבילוי וטיול, ולכן רבים מהמבקרים בצפון לא מוותרים על עצירה בעיר. מלבד אטרקציות ונוף מרשים, טבריה יכולה גם להציע לגם חוויה קולינרית ייחודית עם כמה מסעדות שהפכו לשם דבר באזור כולו.

מסעדות בטבריה שאסור לפספס:

יער האורן

מסעדה אסייתית כשרה למהדרין אשר מציעה מגוון רחב של סלטים אסייתיים, מרקים, מוקפצים ועוד שלל מנות ייחודיות ומרשימות אשר יכולות להתאים לכולם. גם אם אתם פחות אוהבים אוכל אסייתי, אין לנו ספק כי ביער האורן תמצאו את המנות המתאימות ביותר עבורכם ותוכלו ליהנות מחוויה קולינרית שקשה מאוד לשכוח.

סטקיית רחמים שמחה ובניו

אחת המסעדות המוכרות ביותר בטבריה, וגם בצפון כולו. מסעדה מקומית אותנטית המציעה מגוון רחב של מנות בשרים לצד שלל סלטים ותוספות מפנקות. הכל מוגש בשפע רב, עם שירות אדיב ומקצועי וטעמים שתמיד רוצים לחזור אליהם שוב. אם אתם יוצאים לטבריה בתקופה של חגים או חופשות, נסו להזמין שולחן מראש כי המקום יכול להיות עמוס.

מסעדת באר מרים

מסעדת דגים ובשרים אשר שוכנת ממש על שפת הכנרת ומציעה מגוון מנות טעימות ועשירות, נוף עוצר נשימה ואווירה טבריינית אותנטית ומהנה במיוחד. המסעדה כשרה למהדרין ומתאימה למשפחות או לכל מי שמחפש נקודת עצירה בזמן טיול בסביבה, ובכלל.

באפלו

מסעדת בשרים כשרה הממוקמת ברחוב אלחדיף ומציעה גם משלוחים לכל האזור. במסעדה תמצאו מגוון רחב של מנות בשרים, עוף ודגים, כולל שווארמה ייחודית, שניצלים פריכים, אסאדו מתפרק ועוד. בימי שישי המסעדה מבצעת גם מכירה של אוכל מוכן בתיאום מראש (מתאים במיוחד לנופשים בצימרים ווילות בסביבה).

כנאפה קפה

בית קפה עם אווירה רומנטית נעימה המציעה מגוון רחב של מאפים ומנות טריות וטעימות לצד קפה עשיר ומהביל. בית הקפה ממוקם ברחוב הבונים המרכזי ואם אתם מחפשים נקודת עצירה להתרעננות וקפה טוב בזמן הנסיעה, זו ללא ספק יכולה להיות נקודת העצירה המושלמת עבורכם.

הרמיטאז'

מחפשים מסעדת בשרים טבריינית שתביא לכם את היתרון הגדול ביותר של טבריה לשולחן? אם כן, הרמיטאז' היא ללא ספק המסעדה המתאימה לכם. המסעדה שוכנת אל מול מימיה התכולים של הכנרת ומאפשרת לכם ליהנות מתפריט עשיר במנות מפנקות, טריות ומדוייקות בטעמים שלהן, כל זאת מול הנוף המרהיב ובאווירה מקומית אותנטית. כל מה שאתם צריכים כדי לחוות את טבריה, במקום אחד שיענה על כל הצרכים שלכם.

כתיבת תגובה